Toimitus & palautukset

Toimitus & toimituskulut

Posti Postiennakolla tilatessa tilaus maksetaan suoraan paikalliseen postikonttoriin noudon yhteydessä (Keltainen 16). Maksuvälineinä Postissa käyvät mm. suomalaiset pankkikortit, käteinen ja joihinkin Postin konttoreihin myös luottokortit. Halutessasi voit myös noutaa tilauksesi suoraan liikkeestämme jolloinka emme veloita toimitusmaksua.

Nouto Postista
(Pienkokoiset tilaukset)
Nouto Postista
(Suurikokoiset tilaukset)
Nouto liikkeestä
Lähetys lähetetään maksikirjeenä. Keltainen Kuljetus 16. Perillä lähimmässä postissa klo 16.00 jälkeen. Postin toimitusaikakyselyssä määritellyillä alueilla ja yhteysväleillä. Maksetaan käteisellä liikkeestä noudettaessa.
Maksutapana postiennakko (toimituskulut 7,90 €). Maksuvälineinä Postissa käyvät mm. suomalaiset pankkikortit, käteinen ja joihinkin Postin konttoreihin myös luottokortit. Maksutapana postiennakko (toimituskulut 12,90 €). Maksuvälineinä Postissa käyvät mm. suomalaiset pankkikortit, käteinen ja joihinkin Postin konttoreihin myös luottokortit. Halutessasi voit noutaa tilauksesi suoraan liikkeestämme jolloinka emme veloita toimitusmaksua. Liikkeemme osoite on: Paulan Pryyli, Hyvinkäänkatu 6, 05800 Hyvinkää.
Aukioloajat: Maanantai - torstai klo 10.15 - 16.45.

Toimituskulut lisätään tuotteen hintaan ja ne riippuvat tuotteen koosta, toimitustavasta ja toimituskohteesta. Hinnat sisältävät ALV:n 24%.

Toimitusaika

Tuotteille on arvioitu toimitusaika kahdesta viiteen (2-5) työpäivää. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Toimimme toimituksen suhteen kuluttajien tarpeiden mukaisesti, mikäli se on kohtuudella mahdollista. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille olemme ilmoittaneet eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.

Palautukset

Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse ENNEN tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen/tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta.

Tilauksen sitovuus

Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse. Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun olemme sähköpostitse lähettäneet tilausvahvistuksen. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osia tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu osa tilauksesta tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen myyjällä ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.

Ylivoimainen este (Force majeure)

Emme vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy meidän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta meidän toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Riitojen ratkaisu

Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.